Direktlänk till inlägg 29 september 2014
För god mat, för varmt, för mycket vin … SvD bad Sveriges största charterarrangörer lista resenärenas allra märkligaste klagomål. Här är de osannolika svaren:
”Hotellmaten var för god, så jag gick upp i vikt.”
”Inte nog med det så bytte de handdukar var tredje dag?!? Hur ska jag använda en handduk i tre dagar? Jag byter varje dag I Sverige! Hur ska jag torka baken med handduken och sedan ansiktet med samma handduk I TRE DAGAR!”
”Jag är missnöjd med sängarna på hotellet. De är så dåliga och gnisslar så mycket att man inte kan ha sex i dem.”
”Saltet i popcornet var oftast slut vilket jag tycker är konstigt, det borde man kunna ha i lager.”
”Alla uteserveringar utanför området hade saltkar med flera hål + riskorn. Hotellet hade bara med ett hål och med fuktigheten så kunde man inte salta på äggen. Man fick röra i hålet med en tandpetare varje gång vilket var ett irritationsmoment.”
”De galande tupparna förstörde semesterlugnet.”
"Barerna hade en förmåga att hela tiden serverar för ”fulla” glas. Vi beställde två glas vin och fick det serverat i två stora glas (glas som användes för öl), båda glasen var överfulla. Vi kunde ha spillt på oss!”
”Solen var så stark att jag brände mig.”
”Vi kunde inte klaga på plats för vi var så irriterade.”
”Det stod att man skulle kunna ta kort med kameran på utflykten. MEN det blev ju inga bra bilder.”
”Det var alldeles för varmt på resmålet.”
men... det har varit en lååång dag och jag är sjukt trött. Tänker ge upp för ikväll och återkomma i morgon med nya krafter. ...
Reseprylar från Coolstuff Joosa Powerbank Det har hänt oss nästan alla under en resa. Vi står där på flygplatsen eller sitter i turistbussen och plötsligt så varnar telefonen för att batterier håller på att ta slut. På flygplatsen visar skyltarna &...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 |
3 |
4 | 5 |
6 |
7 |
|||
8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | |||
15 | 16 | 17 | 18 |
19 |
20 |
21 |
|||
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
|||
29 | 30 | ||||||||
|