Direktlänk till inlägg 3 december 2014

Det vär där som planeringen sprack!

Av Ryggan - 3 december 2014 12:53

Ursprunglig planering:

Onsdag: Åka till Örebro efter jobbet.

Torsdag: Ta tidigt tåg tillbaka från Örebro till jobbet. Åka till Stockholm direkt efter jobbet. Träffa sys för      
              middag.

Fredag: Hänga med sys under dagen för att sedan åka till Arlanda och möta upp M. Flyga till Lissabon!!


MEN!! Dagen börjar med ett sms från sys som säger att de har fått maginfluensa och att hon inte tror att jag vill sova där och därmed riskera att börja min semster med att kräkas. Det har hon helt rätt i!!

 

Under min förra resa, den som gick till Sardinien, var jag rejält sjuk. I tisdags vaknade jag med ont i halsen och lite feber. Jag stannade genast hemma från jobbet, för jag tänker då inte riskera att vara sjuk en resa till! Här kureras för fullt!!


Nu har jag suttit och klurat på olika alternativ när det gäller SJ och var jag ska vara när.


Nuvarande planering:

Onsdag: Åka till Örebro.

Torsdag:  Alternativ 1: Åka från Örebro direkt till Stockholm och träffa god vän.

               Alternativ 2: Stanna i Örebro.

Fredag: Alternativ 1: Hänga med god vän i Stockholm (som fixat så att han kan jobba hemma) och sedan
                                  möta M på Arlanda. Flyga till Lissabon!!

             Alternativ 2: Åka från Örebro direkt till Arlanda och möta M. Flyga till Lissabon!!


Tror att morgondagen får bestämma hur dagen ska bli.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ryggan - 30 juli 2017 13:56

     

Av Ryggan - 1 oktober 2015 21:41

men... det har varit en lååång dag och jag är sjukt trött. Tänker ge upp för ikväll och återkomma i morgon med nya krafter. ...

Av Ryggan - 15 september 2015 10:20

Reseprylar från Coolstuff Joosa Powerbank Det har hänt oss nästan alla under en resa. Vi står där på flygplatsen eller sitter i turistbussen och plötsligt så varnar telefonen för att batterier håller på att ta slut. På flygplatsen visar skyltarna &...

Av Ryggan - 21 augusti 2015 11:18


Vi ska tälta i Tiveden i helgen och det ska bli så härligt att komma ut i skogen igen! Det ser ut som att vädergudarna kommer att vara med oss även om temperaturen sjunker ner mot 7 grader på natten. Underställen är nerpackade, så vi är beredda!! ...

Av Ryggan - 14 augusti 2015 08:13

Ikväll ska vi gå på föreställning vid Konunga-Stollen. Årets företsällning innehållande sång, musik och eld heter  "Gruvtagen - Bergets inre väsen"     Detta utlovas:"föreställningen startar i skymningen för att få Gruvparkens unika miljö och tr...

Presentation


Denna blogg kommer att handla om resor i olika former, men framför allt om billiga resor som ger möjlighet till lite vardagsflykt, samt de små utflykterna hemmavid.
Jag skulle vilja att det blir ett levande reseforum, så lägg gärna till information om du

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards